massör på g

tjohej
idag va de som sagt induviduella val (stavning?). ja har valt massage 50p som är nu i första perioden medans mina kompisar är och motionerar i form av aerobic på lugnet. and i'm alone, strong woman! vi fick börja massera idag i alla fall, halva gruppen ligger på massagebänken medans den andra halvan utför olika program. jag började att få massage, det var ett misstag!! skulle ju såklart hellre börjat massera och sen få ligga och tjilla, höhö. det var i alla fall riktigt kul att massera, jag gillareee. och oh va jag ska bli bra på detta! jusste, imon ska jag på hagafesten med tjejorna, skulle egentligen inte gå men tänkte att det är första hagafesten så det kanske är mycket folk, plus att det är på flamingo vilket betyder bra musikkk. för övrigt så har jag räknat en massa matte idag, hjälpt mamma att tvätta, diskat och lagat lite mat. hurreyyy . sex and the city nästa. natttti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0