snart körkort?

god kväll. vad kan man säga om dagen idag? jo måndag, och de säger väl sig självt oftast. trött som en åsna pallra jag mig upp i morse, induviduella val första timmarna. har massage, fast vi fick inte massera något idag utan bara gå igenom. en del kul saker andra bara galet långtråkiga. på onsdag ska vi i alla fall börja massera, skönt? -ja. sista lektionen idag hade vi vårt nya ämne för tvåan, kultur och idéhistoria. my good. vi satt som frågetecken så får hoppas på bättre förståelse nästa gång? hmm..

hade lyx att bli hämtad i skolan, sedan var jag hurtig och gick en promenad från hagalund och runt älven med mammsen och vi stanna även o avnjöt en glass på vägen hem, välförtjänt. hann även med att övningsköra en stund på kvällen också. jag ligger verkligen i och jag har mitt mål!! det gick skitbra idag körde mycket ute i trafiken. nu ska ja återigen lägga mig med min bästa vän för tillfälllet, sex and the city boxen. nattiiii

körkort 20 feb?! LÄTT

Kommentarer
Postat av: frida ekervik

öjj du körkortsgudinnan, tänkte hämta min kavaj nån dag, eller fixa tillbaka den till mig iallafall;) ska fixa ditt nr så kan jag höra av mig lite

2009-09-10 @ 17:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0