delade plan hem med Svenska landslaget!!!

är nu hemkommen från malta efter en supeer duper underbar vecka! kan ju meddela att det varit 40 grader och strålande sol under våran vistelese. jag hade verkligen ingen aning om hur malta skulle vara innan vi åkte, och jag blev glatt överraskad vill jag lova! det var ett one of a kind. jag är nog lite förälskad i malta och allt vad det innebär. vårat hotell låg i Sliema och från våran balkong hade vi en galet fin utsikt mot havet, runt omkring vard et massvis med affärer och barer och restauranger och så kunde man bada i havet såklart.

vi gjorde allt möjligt där, mest sol och bad såklart vilket var underbart skönt. stränderna var fantastiska, kändes som att vara i thai ungefär! men vi var även på båtutflykt till blue lagoon, omgaash finner inga ord för det. alltså mamaa vilket paradis. sen var vi även iväg på et jättestor marknad och så var vi i maltas huvudstad och shoppade också. shoppingen i malta är helt otrolig, skitsnygga jeans framförallt men allt annat var också jättebra, lite rockig skön stil, mycket fashion på malta faktiskt till min förvåning! synd bara att det var london priser på allting. men tack gud, för de affärerna som finns på malta, mycket trevlig överraskning. plus att uteställerna were great in malta :)

och sist men inte mins så avslutade vi våran resa med att se vm-kvalmatchen malta-sverige. det var uppladdning inne i st. julians hela onsdagen, flera tusen svenskar samlades mitt inne i stan och sjöng och drack öl och alla hade sverige flaggor och gula och blå kläder syntes så långt ögat kunde nå! sedan åkte alla svenskar i 50´st bussar iväg till arenan för att se mathcen, vilken stämning det var att se sverige på borta plan, det var verkligen en häftig upplevelse!! hela den natten sprang folk runt på gatorna i blågult och sjöng skrek och festade natten lång, det var en av de bästa kvällarna i mitt liv tror jag. i alla fall den känslan och stämningen kommer jag aldrig glömma.
DET BÄSTA: VI DELADE PLAN HEM MED SVENSKA LANDSLAGET!!!!!!!!! kunde det blivit en bättre avsluning på en resa som redan känts som den bästa?! guud vad lycklig jag var! när vi såg alla väskor börja komma in på flygplatsen började vi misstänka något, och sen när vi väl satt på flyget så såg vi de komma in, sist av alla! jag trodde jag skulel svimma, Det var defenitivt nåt av de häftigaste som hänt! kan fortfarande inte fatta. och jag och syrran satt och pratade med robert pärlskog som är kommentator på tv4sporten i en timme av resan och bakom oss satt anders svensson o co. den ni!!


SVENSSON SVENSSON SVENSSON


uppladdningen


min sexiga bild jag tog på zlatan efter matchen


mellieha beach


utanför club footloose

fler bilder kommer inom kort, detta får duga så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0