I NATT

jag är inte direkt världens bästa bloggerska, men jag skriver när jag har lust. lev med det!

den senaste veckan har bestått av resfeber, plugg, dans, en kräftskiva har även hunnits med och juste, en hagafest som inte var sådär tio i topp direkt men de dög väl! och jag har dessutom sökt ett jobb, mer säger jag inte nu. inatt drar jag till malta med pappa majsan och syster, fy bövelen vad jag längtar!!! sola, bada, shoppa, mysa, äta massa glass, god mat, njuta av livet, träffa folk, dricka drinkar och bara tjilla. precis vad jag behöver nu när man verkligen känner att hösten är på gång. och brun har jag tänkt att bli som pricken över i på de hela. massage lektion nu, sedan hem o kirra allllt. wiho jonna är på toppppppppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0