Jehovas Vittnen

idag gjorde vi ett besök hos jehovas vittnen! det finns inga ord för hur de tänker, lika bra att strunta i att försöka beskriva hur sjuuukt de lever.. t ex de dör hellre än att ta emot blod från en annan människa, de firar inte födelsedagar eller julafton, man får inte bo ihop med sin partner om man inte är gifta. alltså skulle kunna rabbla upp 1000 mer saker, men resten får ni gå och fundera på själva..

efter skolan så gick jag med mamma och syster till kupolen, köpte ett par örhängen och en klänning, och så provade jag också en höst jacka. jag blev heeeelt kär i den! fan att den kostade som den gjorde, men blir nog att köpa den i helgen när jag jobbat eftersom jag redan shoppat upp alla pengar från senaste helgens jobb (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0