söndagkväll

skola i morgon. åh jag orkar inte. vill inte. är helt slut. trött. utbränd.
borde skriva en essä på 2-3 sidor om "kulturarv" och "tradition från antiken" men hjärnan vill inte fungera, det finns liksom ingenting där. matteprov på de 50 första sidorna på fredag och anatomiprov som avslutning på det.
ush, spy, dö på det! skulle kunna skriva en hel klagosång just nu men det slipper ni nog.

ett plus är i alla fall att brage vann med 2-0 idag! sista målet kom i 94:e minuten, härligt härligt. plus att man fick lite tjockare plånbok efter jobbet i lördags, men gud så jag fick slita. tror jag seriöst gick flera mil den dagen.. nu blir det lite sex and the city sen sova. godnatt


jag saknar hultsfred..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0