what a day

vet inte vad jag ska börja eller om jag ens borde börja. den här dagen, den slår så himla mycket. den har varit så fantastisk och bra och otrolig på allla sätt. började med att åka in till arenan och börja fixa och sminka osv, tiden gick otroligt fort och helt plötsligt skulel vi upp på scenen. och vi hade inte ens fått chansen att repetera eller någonting! men vi körde järnet och heela publiken var med oss, vilken känsla det var! 800 personer och vi ägde scenen, minns pulsen i min startpose och så fort musiken kom på så bara lever man sig in i allting så det är helt sjukt. bara en dansare förstår min ord just nu. efter första numret så sminkade vi om oss totalt till våran "clownsminkning" och gick ut körde så jävla hårt, det var så underbaaaaaaart.

jag bara älskar älskar älskar dans. dans är livet. en sådan kick man fick idag alltså, mamma mia! efteråt så kom tidningen och ville ta kort och prata med oss, och vi fick även inbjudningar till att börja dansa på elitserielagets hemma matcher, wihooo!!! vi åkte sedan och fika, alla dansare. snacka om blickar på stan. ni kommer snart att förstå. kanske slänger upp en bild ikväll! nu ska jag snart iväg och dansa ragga. åh jag tröttnat aldrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0