HEJ BLOGGEN

det var längesen, några månader har gått och jag har inte dött om någon trodde det utan jag gjorde en massa annat. men tänkte fasiken, imorgon är de ju min 18-års dag och det måste jag ju nästan fira med ett inlägg! känner mig som 5 år igen när man hade ont i magen och inte kunde somna innan sin födelsedag...kanske överdriver jag men fan va jag har längtat tills jag fyller 18! och jag kommer då inte bli besviken det vet jag! :D
nu vill jag sova innan klockan blir tolv. imorgon blir det KROGEN och tjejerna på lördag :) TJINGELING!


Kommentarer
Postat av: pearly-jane

helt galet!!!!!!!

:DDDDDDD



grattis älskade vän <3

2010-02-18 @ 23:04:42
URL: http://pearly.blogg.se/
Postat av: A

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

love you <3

2010-02-18 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0